söndag 31 december 2017

Vips!

Jag sa ju det! Dagarna går väldigt fort nu. Nyss var det jul... och så vips så är det nytt år. Ja några timmar är det kvar, men i alla fall.
Nu ska pärmarna från 2017 tömmas och fyllas på med nytt från det nya året. Ja, jag är lite nördig med det där att hålla ordning på papperen. Det är något jag har med mig från mitt jobb på hotellet. Allt blir så mycket enklare om man vet var man har sina papper.
Räkningar/fakturor är ju lite tråkigt att få, men med ett program i Excel på datorn, så kan det bli riktigt spännande.
Nåväl, idag glömmer jag fakturorna och lägger patiens på datorn istället. Maten ska förberedas. Det blir jag och maken som ska äta i lugn och ro. "Ungdomarna" får roa sig själva och det tror jag de tycker är bäst.
Jag hoppas vi ses nästa år - och fram till nästa blogg önskar jag er

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
Bildresultat för alternativ till fyrverkeri
 
  • "Bättre än tusen tomma ord - är ett som ger fred." Buddha 563 f. Kr - 483 f. Kr. Indisk religionsstiftare
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar